workshop Marketing Industrial B2B

Asti Industrial B2B Marketing
Workshop nou în curând

Workshop Marketing Industrial B2B de două zile, interactiv și orientat spre practică în marketingul industrial B2B - pentru antreprenori, specialiști în marketing și ingineri

Cum să atragi mai mulți clienți și să obții un venit mai stabil, sporind eficiența activităților de marketing și vânzări ale companiei tale business-to-business, fără a crește bugetul și fără ore suplimentare?

Locuri limitate.

În curând

workshop Marketing Industrial B2B cu dr. Szekely Szilard expert marketing industrial B2B workshop
workshop Marketing Industrial B2B

Despre training

Despre Training în General

În acest workshop marketing industrial B2B de două zile - după scurte introduceri teoretice, participanții vor învăța să aplice practic metodele și instrumentele de marketing B2B industrial prin exerciții de grup și individuale, adaptate la companiile lor (sau la ideile lor de afaceri), folosind exemple din regiune.

Data

În curând

Locația

Brașov, Cluj Napoca, Sibiu, Târgu Mureș

Stil

Interactiv, practic

Învață cum să îți crești eficiența activităților de marketing și vânzări ale companiei tale industriale B2B într-un training orientat spre practică!

workshop Marketing Industrial B2B
curs marketing b2b
Workshop Marketing Industrial B2B Asti de către dr Szekely Szilard
curs marketing b2b

Provocările de pe piață

Din experiența antreprenorilor și experților de marketing

Ai investit mult în compania ta industrială, dar comenzile încă lipsesc?

Lucrezi cu cele mai moderne tehnologii, dar fluxul de venituri nu este constant?

Ai observat că, în ciuda bugetelor mai mari pentru marketing, a salariilor agenților și a orelor suplimentare, nu reușiți să atingeți obiectivele stabilite?

Ați încercat cele mai populare trucuri de marketing (auzite de la echipele de marketing Coca Cola sau Apple) și toate platformele de social media, dar clienții tot de la alții cumpără?

Agenții și specialiștii de marketing își depășesc limitele, dar rezultatele încă lipsesc?

Ca antreprenor, în afară de administrarea afacerii, petreci zile întregi pe drumuri pentru a atrage clienți?

Ești curios cum să faci mai eficiente activitățile de marketing și vânzări ale companiei tale, păstrând controlul asupra timpului și bugetului?

Există o soluție:

Am dezvoltat un sistem de training practic pentru clienții noștri, prin care pot învăța rapid și pragmatic metodele de marketing industrial B2B care funcționează cel mai eficient pe piețele regionale.

Procesul de training intensiv în marketing industrial B2B

Ce metodă – proces utilizăm pentru a asigura rezultatele așteptate?

Cei care au lucrat în industrie cunosc procesele tehnologice. Rezultatul dorit este obținut prin resurse adecvate, materii prime, mașini potrivite și sarcini realizate în ordinea corectă și la momentul potrivit.

În mod similar, acest workshop de marketing industrial B2B este construit pe o tehnologie de instruire profesionist concepută.

Pe parcursul celor două zile, fiecare cu câte 7 ore de training, vă puteți aștepta la următoarele procese.

Education-svg

Prezentări în plen

Cunoașterea metodelor testate cu succes, prezentare unor studii de caz, modele adaptate la business to business

Exerciții în grupuri mici și discuții profesionale

Adaptate la firmele și ideile de afaceri ale participanților 

2-5 persoane în grupuri

Exerciții individuale

Începem să elaborăm soluții pentru companii reale, realizăm note și schițe

Schiță planificare etapizată

Pe baza acestuia, în săptămânile și lunile următoare vom aplica în practică, în cadrul companiei noastre, cunoștințele dobândite.

Rezultate așteptate

Teme principale

Prncipiile și metodele de bază ale Marketingului Industrial Business to Business

În cadrul cursului vom devenii familiari cu următoarele teme și metode:

Ce iau acasă participanții la Cursul de marketing industrial b2b?

rezultate concrete

Lista cu ce iau acasă sigur participanții activi la trainingul interactiv de două zile:

Participantul ideal

Pentru cine recomandăm acest workshop de marketing B2B ?

Oricine simte că marketingul are încă părți pe care „trebuie să le descopere” și să le învețe mai bine, mai ales în cazul companiilor business-to-business sau industriale.
Lideri ai startup-urilor aflate la început de drum sau în creștere, ori ai companiilor tradiționale, provenind din domenii tehnice sau industrii B2B.
Specialiști în marketing care activează în companii similare sau pentru astfel de companii, dar care au experiență în marketingul „tradițional” – B2C și întâmpină provocări în zona B2B.
Ingineri, experți tehnici care, în activitatea lor, au legătură cu vânzările, dezvoltarea de produse și activitățile de marketing.

Lideri de companii

Specialiști în marketing

Ingineri

Te-ai regăsit în această descriere și simți că acest training îți poate aduce valoare?
Dacă da, atunci

Trainerul principal

Dr. Székely Szilárd

Dr. Székely Szilárd – expert în marketing industrial B2B; lector universitar; trainer; deține un doctorat în inginerie și științe ale managementului.
Fondatorul Școlii Asti Marketing Industrial B2B, partener la Asti Advertising SRL și lector invitat la Universitatea Edutus (Ungaria), Centrul Universitar din Odorheiu Secuiesc.
Acest training combină 20 de ani de experiență în marketing industrial, rezultatele a 5 ani de cercetare doctorală și 15 ani de experiență în formare profesională.
Consideră că unul dintre modelele de afaceri de succes din regiune este acela în care companiile locale importă sau produc produse industriale și le comercializează în format B2B pe piețele naționale sau regionale. Le oferă cunoștințe de marketing practice, eficiente și adaptate piețelor industriale.

Pachetele includ

ASTI Marketing Industrial B2B
Workshop Intensiv

Pachet Business

1850 LEI

Pachet VIP

2250 LEI

workshop Marketing Industrial B2B
workshop Marketing Industrial B2B faq

Faq

Întrebări frecvente

Trainingul este orientat în mod special pe marketingul industrial (B2B), adică sprijină companiile care produc sau distribuie produse tehnice pentru alte companii sau organizații, ajutându-le să eficientizeze activitățile de marketing și vânzări. Știm că fiecare companie are o piață și un model de afaceri unic, însă am observat multe similarități și situații recurente în cei 20 de ani de colaborare cu zeci de companii din Europa Centrală și de Est.

De-a lungul anilor, am colaborat cu mulți lideri de companii, directori de marketing și vânzări cu pregătire tehnică. Echipa Asti are, de asemenea, cunoștințe tehnice, deși nu acesta este principalul nostru domeniu de focus. Am învățat și predat la facultăți de inginerie și am lucrat în producție, ceea ce ne permite să adaptăm trainingul astfel încât să fie accesibil și relevant pentru profesioniștii cu pregătire tehnică.

În ultimii 20 de ani, am colaborat și am oferit consultanță pentru zeci de companii care activează în producția industrială și comerțul cu produse tehnice, atât în retail cât și în distribuția en-gros. Rolul nostru principal este să vă sprijinim cu metode testate și exerciții practice, astfel încât participanții să poată dezvolta soluții pragmatice adaptate propriilor piețe.

Orice teorie de marketing a fost, la un moment dat, inspirată din exemplele unor companii de succes. În cadrul trainingului, după scurte introduceri teoretice, trecem direct la exerciții practice, adaptate fiecărei companii, cu focus pe sarcini de grup și individuale.

Trainingul durează două zile lucrătoare, de la 9:00 la 17:00. Vor fi două pauze scurte (de 10-15 minute) pentru cafea și telefoane, precum și o pauză de prânz de o oră. În acest timp, dacă apare o urgență la companie, aceasta poate fi gestionată. Totuși, trainingul va fi cu adevărat eficient doar dacă putem participa și ne putem concentra pe toată durata acestuia.

Faptul că participi la acest training arată deja dorința ta de a te dezvolta și de a-ți îmbunătăți afacerea. Acest lucru implică o investiție, nu doar în taxa de participare, ci și în timpul dedicat. Mai mult, în săptămânile și lunile următoare, va fi necesar să continui implementarea pentru ca noile metode să devină parte din rutina zilnică a companiei, să fie integrate în rolurile anumitor persoane și în procesele departamentelor. Pe termen mediu și lung, acest efort va aduce economii de timp, buget și energie.

În acest caz, ar fi util să participați ca echipă, lucrând împreună la sarcini, discutând creativ și aplicat, sub îndrumarea experților. Astfel, puteți aborda direct situațiile reale, iar soluțiile propuse vor fi mai eficiente și mai ușor de implementat în companie.

Chiar în timpul trainingului, lucrăm pe sarcini concrete, bazate pe exemple din propriile companii. În plus, veți primi material scris, astfel încât să puteți începe implementarea practică chiar din săptămâna următoare cursului.

De asemenea, există opțiunea de a solicita o consultanță personalizată în pachetul VIP, în primele două săptămâni după training, pentru a primi îndrumare în primii pași de aplicare.

M-ați convins, nu mai am alte întrebări

Kosár