HU RO EN     

Servicii noi

   Dezvoltarea firmelor şi instituţilor din România din ultimii ani a adus o schimbare şi în activitatea firmelor de consultanţă. După cum mulţi parteneri cunosc, firma Asti Advertising şi a început activitatea de consultanţă în prima fază în domeniul marketingului şi publicităţii pentru firme implicate în special, în domenii business to business. Odată cu dezvoltarea clienţilor, dar şi a întregii culturi antreprenoriale multe firma au solicitat servicii din ce în ce mai complexe. Astfel, dacă unele firme au solicitat la început elaborarea şi implementarea unor planuri de campanii publicitare, treptat gama de servicii solicitate a început să includă: cercetare de piaţă pe pieţe de consum şi industriale, planuri – strategii de marketing, încercări de intrare în marketingul online etc.
   Un aspect interesant şi care, mai târziu a devenit foarte important, a fost faptul, că multe firme şi au identificat ca un factor cheie în succesul sau insuccesul lor, managementul resurselor umane şi în special cel al forţelor de vânzare. Noi ne-am întâlnit cu astfel de probleme, la unele firme de comerţ, care în paralel cu consultanţa de marketing ne-au solicitat şi unele servicii de recrutare, în special pentru posturile legate de vânzări: directori de vânzări, reprezentanţi teritorial, şefi de depozite etc. Recunoscând importanţa şi potenţialul acestui segment de activitate, am început să dezvoltăm conştient noi servicii în această direcţie. Profitând de experienţa unor astfel de activităţi, din anii trecuţi, din diferite funcţii de conducere la firme din domeniul comerţului, turismului, producţiei, etc. şi de relaţiile de parteneriate cu specialişti şi firme din domeniu HR, am inclus în gama de servicii oferite şi consultanţa în Resurse Umane.

   În dorinţa de a oferii servicii la cele mai înalte exigenţe, am dezvoltat un parteneriat puternic cu firma Profiles International şi cu grupul de firme East Europe Consulting. În calitate de consultant al Profiles International România, suntem capabili de a oferii servicii profesionale de evaluare, dezvoltare a resurselor umane, utilizând cele mai performante metode şi instrumente de HR, dezvoltate la nivel internaţional, testate şi utilizate de peste 45.000 de firme, din peste 120 de ţări.

   În continuare, prezentăm numai unele din cele mai importante avantaje ale acestui sistem:
- diversitate mare de instrumente de evaluare, în funcţie de tipul de abilităţi, competenţe şi comportamente ce trebuie evaluate
- instrumente de evaluare valide pe populaţia Romaniei, de o calitate excelentă datorită cercetării continue în domeniul evaluării
- posibilitatea de a aplica chestionare atît online, de la orice calculator conectat la Internet, sau folosind metoda chestionar-broşură
- posibilitatea de a aplica chestionare şi scoate rapoarte în limba română şi în peste alte 20 de limbi
- sistem integrat online de administrare şi gestionare a evaluărilor cu acces de la orice computer conectat la Internet
- furnizarea de rapoarte complexe si diverse, dedicate special fiecărei activităţi de resurse umane: selecţie, recrutare, promovare, planificarea succesiunii, îndrumare/coaching, orientare/reorientare profesională, restructurare
- toate instrumentele au o componentă importantă de dezvoltare a personalului, furnizându-se rapoarte de îndrumare a carierei, eficientizare a performanţei, planuri de acţiune personale pentru dezvoltare individuală, analiza nevoilor de formare pentru grupuri de lucru şi echipe manageriale      

Blog

O experienţă nouă în marketingul (industrial) online. Noile tendinţe pe pieţele de larg consum, dar şi cele de tip business to business ne oferă produse fizice şi servicii cât de cât palpabile prin medii online. Acum am avut o experienţă inedită, mai precis vânzarea personală a unui serviciu online. Partenerii noştrii de la G Systems au dezvoltat o platformă online de urmărire şi control al producţiei, accesibilă prin internet din orice loc, care nu necesită prezenţa managerilor în fabrică, pentru a fi la curs cu ce se întâmplă în producţie.  La prima analiză ni se părea logic, ca fiind un produs (serviciu) online să fie promovat, valorificat tot online. Dar la o analiză mai profundă, am realizat şi am căzut de comun acord, că o campanie de promovare - comercializare numai online, n-are nici o şansă.

Ideea de bază este acum, că este nevoie de vânzare personală intensivă, focusată pe o nişă bine definită. Vânzare care poate fi susţinută de elemente online.

...mai departe