Colaborare Restart Drink România şi Asti Advertising
Fără suportul specific ale unor mărci multinaţionale (campanii naţionale cu bugete imense), Restart Drink a început cu paşi mici. Asti Advertising, din postura de consultant în marketing pentru tânărul brand în România, a contribuit din plin la acest efort, în prima fază pe plan local, iar treptat pe plan regional, aproape naţional. Compensând bugetele imense ale unor concurenţi (indirecţi) firma de consultanţă în marketing Asti Advertising, a căutat metodele cele mai eficiente, la costuri reduse, de multe ori recurgând la tactici de guerilă, interactive.
Principalele direcţii unde firma Asti a colaborat cu Restart Drink:
• Crearea materialelor promoţionale interactive: print, digital, audio, video
• Obţinerea unor autorizaţii, negocieri cu autorităţi
• Crearea şi administrarea paginii facebook prin materialele interactive, publicitate online
• Reprezentarea brandului la evenimente, respectiv organizare evenimente BTL: Convenţia Internaţională de Fitness (de la Hotel Mariott Bucureşti )şi Kangoo Fatburning Marathon (în parteneriat cu Kangoo Jumps Romania), seria de evenimente Silent Dance, în parteneriat cu Becherovka şi Tatra Tea, competiţii sportive (schi, raliuri, offroad), activităţi alte salvatorilor montani, festivaluri salsa, evenimente culturale (WUnderfest) tabăra de vară Tusvanyos, etc.
• Pregătirea şi organizarea listării produsului în reţeaua de benzinării Mol, la nivel naţional
• Susţinerea distribuţiei: colaborare cu agenţii de pe teren ale distribuitorilor locali şi regionali, prin vizite şi negocieri cu potenţiali parteneri, în vederea listării şi intensificării vânzării produsului, cu metode pull şi push.
În aproximativ 6 luni de colaborare am reuşit listarea băuturii antimahmureală în marea majoritate a judeţelor, respectiv aproape 200 de locaţii, de la supermarketuri la magazinele de la colţ, de la baruri şi cafenele, benzinării, până la discoteci, la terase, ştranduri şi chiar săli de sport - fitness.