HU RO EN     

Asti Advertising împlineşte 5 ani

   5 ani. Pentru unii înseamnă mult, pentru alţii e ceva banal. Pentru noi ultimii cinci ani au fost ani cu o serie de provocări intense. Firma noastră lansată în scurta perioada de boom economic, a cunoscut o perioadă intensă de dezvoltare, susţinută de entuziasmul fondatorilor. Pe parcurs am fost martorii unor schimbării economice profunde, care au marcat drastic viaţa miilor de firme. Schimbări, care au fost prevestite de renumitul Alvin Toffler, dar care totuşi ne-au forţat să ne reinventăm permanent.

   Cu o mentalitate de inovator, printr-o flexibilitate, care de multe ori a presupus sacrifici enorme, am reuşit să rămânem pe piaţă. După ce, în primele etape ne-am concentrat în special pe marketingul business to business, treptat ne-am extins activitatea spre marketingul produselor de larg consum, cel al sistemelor de distribuţie, iar treptat am început colaborarea şi cu sfera publică. În primul rând, am făcut paşi importanţi în proiecte de tip POSDRU (dezvoltare resurselor umane). După studii de piaţă, consultanţă în marketing, dezvoltarea şi implementare strategiilor, campanii publicitare, am trecut treptat şi spre trainguri şi formare profesională pentru adulţi.

   Colaborarea cu instituţii de învăţământ superior ne-a ajutat să avem o viziune mai clară asupra necesitate şi direcţia schimbărilor.

   Partenerii noştrii, cu care am colaborat de multe ori în condiţii externe foarte dificile, au şi ei meritul lor în dezvoltarea firmei noastre. Le mulţumim cu această ocazie!

   Acum, la 5 ani suntem în continuare aici, gata pentru următorii 5. Împreună, prin dezvoltare şi inovare permanentă, răspunzând noilor provocări.       

 

Blog

O experienţă nouă în marketingul (industrial) online. Noile tendinţe pe pieţele de larg consum, dar şi cele de tip business to business ne oferă produse fizice şi servicii cât de cât palpabile prin medii online. Acum am avut o experienţă inedită, mai precis vânzarea personală a unui serviciu online. Partenerii noştrii de la G Systems au dezvoltat o platformă online de urmărire şi control al producţiei, accesibilă prin internet din orice loc, care nu necesită prezenţa managerilor în fabrică, pentru a fi la curs cu ce se întâmplă în producţie.  La prima analiză ni se părea logic, ca fiind un produs (serviciu) online să fie promovat, valorificat tot online. Dar la o analiză mai profundă, am realizat şi am căzut de comun acord, că o campanie de promovare - comercializare numai online, n-are nici o şansă.

Ideea de bază este acum, că este nevoie de vânzare personală intensivă, focusată pe o nişă bine definită. Vânzare care poate fi susţinută de elemente online.

...mai departe