În urmă cu câteva zile a luat sfârşit un proiect major de dezvoltare a resurselor umane, la care au participat şi reprezentanţii firmei Asti Advertising, Benedek Adrienne şi Székely Szilárd. Proiectul Telework a oferit ocazia pentru tineri din zonele rurale ale mai multor judeţe din Transilvania, ca să înveţe noi meserii, să-şi dezvolte noi abilităţi în următoarele domenii: contabilitate, design pagini web, antreprenoriat, operator introducere date, limbi străine, respectiv marketing – vânzări prin telefon. Cursanţii au avut posibilitatea de a se forma pe o perioadă maximă de luni.
Pe parcursul a 18 luni, am format peste o sută de tineri din zonele Odorhei şi Cristuri Secuiesc, în trei serii diferite. O parte dintre ei s-au angajat pe parcursul cursului, alţii au căutat sau cauta loc de muncă după nouă luni de cursuri. Unii dintre ei au ales dificilul drum de a devenii mici antreprenori.
Le urăm mult succes!
Newsletter
Blog
O experienţă nouă în marketingul (industrial) online. Noile tendinţe pe pieţele de larg consum, dar şi cele de tip business to business ne oferă produse fizice şi servicii cât de cât palpabile prin medii online. Acum am avut o experienţă inedită, mai precis vânzarea personală a unui serviciu online. Partenerii noştrii de la G Systems au dezvoltat o platformă online de urmărire şi control al producţiei, accesibilă prin internet din orice loc, care nu necesită prezenţa managerilor în fabrică, pentru a fi la curs cu ce se întâmplă în producţie. La prima analiză ni se părea logic, ca fiind un produs (serviciu) online să fie promovat, valorificat tot online. Dar la o analiză mai profundă, am realizat şi am căzut de comun acord, că o campanie de promovare - comercializare numai online, n-are nici o şansă.
Ideea de bază este acum, că este nevoie de vânzare personală intensivă, focusată pe o nişă bine definită. Vânzare care poate fi susţinută de elemente online.