HU RO EN     

Marketingul online



    Domeniul de afaceri cu cea mai dinamică dezvoltare din secolul 21 este marketingul online. Firma Asti Advertising, având o prezenţă constantă pe piaţa de consultanţă în marketing şi management îşi dezvoltă permanent oferta de servicii. În prima etapă ne-am concentrat pe consultanţă de marketing (industrial), apoi am introdus în gama de oferte şi resurse umane, cercetări de marketing şi de piaţă, strategii de marketing, educaţie şi training.

    Schimbările în economie şi pe pieţele specifice ne-au îndrumat înspre o direcţie clară de dezvoltare marketingul online. În prima fază ne-am concentrat în mod exclusiv pe promovarea online a serviciilor oferite de firma noastră, aşa am lansat şi această pagină web acum 4 ani. Treptat am început să promovăm şi afacerile clienţilor noştrii cu instrumente de marketing online: SEO – optimizere pentru motoare de căutare cu cuvinte cheie, link exchange – schimburi reciproce de linkuri, bloguri şi alte instrumente specifice.

    Între timp am descoperit şi noi, ceea ce mulţi ştiau de mult. Da, o să râdeţi probabil. Afacerile online îţi pot aduce şi venituri pe lângă investiţiile în promovare a facerilor. Astfel ultima vreme mare parte din timpul nostru este ocupat de traininguri şi analiza, testarea şi implementare metodelor de marketing online. Într-un domeniu aşa de dinamic şi schimbător un intreprinzător din ziua de azi se întâlneşte zilnic cu noi şi noi întrebări, provocări şi soluţii: nume domeniu, SEO, CPC, online banner, affiliate, page ranking, link exchange, Google analytics, Google Ad-Sense, Ad-Words, referral programs, chestionare online şi altele. Sună ciudat? Pentru unii da, pentru alţii sunt termeni utilizaţi la fel de des, ca şi cuptor cu microunde, cellular etc. Oricum aceşti termeni reprezintă numai vârful icebergului din oceanul online.

Suntem ferm decişi să le analizăm, testăm şi apoi să prezentăm rezultatele în beneficial partenerilor noştrii şi altor personae interesate.

Prima etapă în acest sens a fost Mini- Conferinţa Beerstorming de Marketing Online din Transilvania, despre care vom povesti într-un articol viitor.

Blog

O experienţă nouă în marketingul (industrial) online. Noile tendinţe pe pieţele de larg consum, dar şi cele de tip business to business ne oferă produse fizice şi servicii cât de cât palpabile prin medii online. Acum am avut o experienţă inedită, mai precis vânzarea personală a unui serviciu online. Partenerii noştrii de la G Systems au dezvoltat o platformă online de urmărire şi control al producţiei, accesibilă prin internet din orice loc, care nu necesită prezenţa managerilor în fabrică, pentru a fi la curs cu ce se întâmplă în producţie.  La prima analiză ni se părea logic, ca fiind un produs (serviciu) online să fie promovat, valorificat tot online. Dar la o analiză mai profundă, am realizat şi am căzut de comun acord, că o campanie de promovare - comercializare numai online, n-are nici o şansă.

Ideea de bază este acum, că este nevoie de vânzare personală intensivă, focusată pe o nişă bine definită. Vânzare care poate fi susţinută de elemente online.

...mai departe