Marketing Blog
După un proces lung de studii – muncă – predare – consultanţă – studii ... am ajuns într-o nouă etapă de dezvoltare. Mai precis am intrat în lumea blogurilor, cea des amintită, de multe ori (ne)înţeleasă, aflată în continuă dezvoltare, schimbare.
Dacă vrei să intri direct pe blog, click aici: marketingindustrial.ro/blog
Sau poţi arunca o privire asupra primului articol din blog
Marketingblog – de ce ne-am apucat? Suntem implicaţi într-un domeniu de activitate cu o dezvoltare permanentă, chiar dacă există unele regrese, chiar dacă ritmul se schimbă, chiar dacă direcţiile de dezvoltare se mai schimbă. Nu putem nega tendinţa de dezvoltare a marketingului.
Acum câţiva ani, când ne-am apucat de marketing, televiziunea, presa scrisă (şi radioul) dominau aproape în totalitate media, cel puţin din punct de vedere la comunicaţiei de marketing. De atunci, situaţia s-a schimbat drastic.
Fără comunicare online practic nu exişti. Toată lumea vrea pagini web, chiar şi cei care încă nu au nevoie concretă. „Să avem şi noi”. Alte firme comunică cu piaţa lor bazându-se în mare parte pe mediul online: pagini web, e-mail, skype, messenger, publicitate online, e-commerce.
Blog. Blog de companie. Ne-am dat seama şi noi, că avem nevoie de el. Chiar dacă, acum câţiva ani nici nu sţiam de existenţa lui. V-am zis puţin înainte, că piaţa se schimbă, marketingul se schimbă. Paginile web statice, banale nu mai sunt atractive. Marketingul online este la modă, este atractiv şi (încă) ieftin. Noi vrem să fim printre primii. Acum câţiva ani am pornit o serie de articole de specialitate despre diferite teme de marketing: expoziţii şi târguri, necesitate publicităţii etc. Acum continuăm în mediul online, oferind o parte însemnată din cunoştinţele teoretice şi experienţele practice partenerilor noştri. De fapt, ne bazăm pe interactivitate. Aşteptăm răspunsuri, opinii.
Mai departe, la blog: marketingindustrial.ro/blog