Marketing industrial
Marketing industrial sau marketing business to business
Expresii care sună bine. Dar ce înţelegem prin ele?
Activitate business to business - acele activităţi economice, care se desfăşoară între două persoane juridice, două firme.
Marketingul business to business - activitate de marketing care doreşte să influenţeze activitatea comercială dintre diferite firme.
Acest subdomeniu prezintă o serie de asemănări şi în acelaşi timp deosebiri faţă de marketing produselor de uz general. Cei care iau deciziile de cumpărare sunt influenţaţi prin diferite metode subiective şi obiective. Trebuie să ştim, că în orice situaţie trebuie să oferim celor care iau deciziile de achiziţie şi "argumente solide", obiective, prin care să poată susţină chiar unele decizii luate la impulsuri subiective.
Marketingul industrial comunică cu diferite instrumente specifice: expoziţii, cataloage de produse, CDuri multimedia, publicitate outdoor, reviste de specialitate, prezentări de produse.
Forţele de vânzare (sales forces) au o poziţie hotărâtoare. Dar ca să aibă succes, ei trebuie susţinuţi prin eforturi comunicaţionale.
"Vânzările încep mult înainte ca agentul să ridice prima dată receptorul".
Echipa Asti Advertising şi a acumulat o largă experienţă pe diferitele segmente ale marketingului industrial: construcţii, comerţ cu materiale
de construcţii şi produse din oţel, protecţie la foc. După a lungă activitate teoretică şi practică partenerii noştri ne recomandă ca specialişti
recunoscuţi în marketingul industrial.