HU RO EN     

Fakturi.ro program gratuit de facturare

Partenerii noştrii de la Gsystems au lansat noul program facturare gratuit pentru immuri Fakturi.ro. Sistemul este online şi cum am amintit este gratuit în varianta de bază.  Varianta PRO cu toate funcţiile incluse este la 1 euro / lună.

Care a fost motivul lansări acestei servicii inovative? Reprezentanţii firmei afirmă că "multe firme mici şi mijlocii depun eforturi serioase de a creşte eficienţa activităţii. În acest sens încearcă să automatizeze activitatea de producţie, dar de multe ori activităţile "auxiliare" produc cele mai mari costuri. De exemplu prin implementarea unui sistem nou de producţie se poate creşte eficacitatea producţiei, dar facturarea rămâne un factor ce încetineşte deservirea clienţilor.

Există o serie de programe de contabilitate sau de gestiune, care permit şi o facturare rapidă - pot afirma unii. Dar, dacă analizăm mai atent problema, observăm că aceste programe complexe sunt destul de scumpe (mii sau zeci de mii de euro) şi se adresează de regulă firmelor mari sau cel puţin firme medii. Firma Gsystems srl, din Odorheiu Secuiesc propune o soluţie inovativă: un sistem online de facturare accesibilă oricăror firme, care nu presupune investiţii iniţiale."

Cu Fakturi.ro emiterea facturilor si chitanţelor devine foarte uşoară, aproape automatizată.

Firmele care au testat programul de facturare gratuit pentru immuri Fakturi.ro au fost plăcut surprinşi de utilitate acestuia şi uşurinţa cu care se poate utiliza acesta.

Facturile pot fi personalizate atât ca dimensiune, formă, cât şi cu logo / antet, cu sau fără chitanţă.

Sistemul poate fi testat gratuit la http://fakturi.ro/.





Colaborare Restart Drink România şi Asti Advertising

   Introducerea pe piaţă a unui nou produs reprezintă o provocare pentru orice firmă (de marketing). Restart Drink, băutura antimahmureală, cu efect revitalizant, bazat pe miere şi vitamine a apărut în Slovacia şi a fost importată în România, de Restart Drink România, cu sediul în Ciumani, jud. Harghita.
   Fără suportul specific ale unor mărci multinaţionale (campanii naţionale cu bugete imense), Restart Drink a început cu paşi mici. Asti Advertising, din postura de consultant în marketing pentru tânărul brand în România, a contribuit din plin la acest efort, în prima fază pe plan local, iar treptat pe plan regional, aproape naţional. Compensând bugetele imense ale unor concurenţi (indirecţi) firma de consultanţă în marketing Asti Advertising, a căutat metodele cele mai eficiente, la costuri reduse, de multe ori recurgând la tactici de guerilă, interactive.
Principalele direcţii unde firma Asti a colaborat cu Restart Drink:

Asti Advertising împlineşte 5 ani

   5 ani. Pentru unii înseamnă mult, pentru alţii e ceva banal. Pentru noi ultimii cinci ani au fost ani cu o serie de provocări intense. Firma noastră lansată în scurta perioada de boom economic, a cunoscut o perioadă intensă de dezvoltare, susţinută de entuziasmul fondatorilor. Pe parcurs am fost martorii unor schimbării economice profunde, care au marcat drastic viaţa miilor de firme. Schimbări, care au fost prevestite de renumitul Alvin Toffler, dar care totuşi ne-au forţat să ne reinventăm permanent.

   Cu o mentalitate de inovator, printr-o flexibilitate, care de multe ori a presupus sacrifici enorme, am reuşit să rămânem pe piaţă. După ce, în primele etape ne-am concentrat în special pe marketingul business to business, treptat ne-am extins activitatea spre marketingul produselor de larg consum, cel al sistemelor de distribuţie, iar treptat am început colaborarea şi cu sfera publică. În primul rând, am făcut paşi importanţi în proiecte de tip POSDRU (dezvoltare resurselor umane). După studii de piaţă, consultanţă în marketing, dezvoltarea şi implementare strategiilor, campanii publicitare, am trecut treptat şi spre trainguri şi formare profesională pentru adulţi.

   Colaborarea cu instituţii de învăţământ superior ne-a ajutat să avem o viziune mai clară asupra necesitate şi direcţia schimbărilor.

   Partenerii noştrii, cu care am colaborat de multe ori în condiţii externe foarte dificile, au şi ei meritul lor în dezvoltarea firmei noastre. Le mulţumim cu această ocazie!

   Acum, la 5 ani suntem în continuare aici, gata pentru următorii 5. Împreună, prin dezvoltare şi inovare permanentă, răspunzând noilor provocări.       

 





Curs de formare profesională - Proiectele Incofop şi Femei Competente

   Compania noastră a luat parte la desfăşurarea celor două proiecte conduse de CRFPA Dolj şi  AJOFM Harghita. Sarcinile specifice în cadrul  proiectului au fost pregătirea şi desfăşurarea de cursuri de formare profesională pentru adulţi: "curs de lucrător în comerţ", formare teoretică şi practică.
  Primul curs, (în cadrul proiectului INCOFOP) a avut loc la Şimoneşti, la sfârşitul anului 2011, un curs de trei luni. Participanţii au fost şomeri din localitate.
   Un curs similar a fost organizat şi la Miercurea Ciuc, (în cadrul proiectului "Femei competente", în perioada aprilie-iunie 2012.

Final proiect Telework

   În urmă cu câteva zile a luat sfârşit un proiect major de dezvoltare a resurselor umane, la care au participat şi reprezentanţii firmei Asti Advertising, Benedek Adrienne şi Székely Szilárd. Proiectul Telework a oferit ocazia pentru tineri din zonele rurale ale mai multor judeţe din Transilvania, ca să înveţe noi meserii, să-şi dezvolte noi abilităţi în următoarele domenii: contabilitate, design pagini web, antreprenoriat, operator introducere date, limbi străine, respectiv marketing – vânzări prin telefon. Cursanţii au avut posibilitatea de a se forma pe o perioadă maximă de luni.

   Pe parcursul a 18 luni, am format peste o sută de tineri din zonele Odorhei şi Cristuri Secuiesc, în trei serii diferite. O parte dintre ei s-au angajat pe parcursul cursului, alţii au căutat sau cauta loc de muncă după nouă luni de cursuri. Unii dintre ei au ales dificilul drum de a devenii mici antreprenori.

Le urăm mult succes!





Parteneriat cu firma G Systems – Proiectul Pcontrol

   Firma de consultanţă Asti Advertising şi dezvoltatorul de softver G Systems continuă parteneriatul început în anii trecuţi. G Systems a dezvoltat un sistem inovativ de urmărire şi control al producţiei Pcontrol, beneficiarii acestuia fiind firmele mici şi mijlocii din industria uşoară, în special cele din industria textilă. Obiectivul primordial al acestui sistem este creşterea productivităţii şi controlul costurilor în vederea creşterii profitabilităţii şi competivităţii IMM-urilor.

   Caracterul inovativ al sistemului provine din următoarele: nu necesită investiţii majore (spre deosebire de sistemele ERP obişnuite), ci este accesbil, chiar şi firmelor mici, pe baza unui abonament lunar. Condiţiile iniţiale sunt un calculator personal, cu acces la internet şi un cititor de coduri de bare. Sistemul este accesibil, practic de oriunde, astfel conducerea firmei poate accesa informaţiile despre producţie la orice oră, chiar dacă este plecat din localitate.

Beerstorming2.0 noi proiecte de marketing online

Firma noastră împreună cu partenerii strategici Mini-Web şi G Systems au dezvoltat sau dezvoltă în ultima perioadă o serie de noi proiecte de marketing online. O parte din aceste pagini sunt dedicate mediului de business to business, altele sunt site uri affiliate. Vă recomandăm:  

Industrial Marketing

Panasonic digital camera 

E-book Industrial Marketing

Online industrial marketing


Marketingul online



    Domeniul de afaceri cu cea mai dinamică dezvoltare din secolul 21 este marketingul online. Firma Asti Advertising, având o prezenţă constantă pe piaţa de consultanţă în marketing şi management îşi dezvoltă permanent oferta de servicii. În prima etapă ne-am concentrat pe consultanţă de marketing (industrial), apoi am introdus în gama de oferte şi resurse umane, cercetări de marketing şi de piaţă, strategii de marketing, educaţie şi training.

Proiectul TEAM

În ultima perioadă suntem implicaţi într-un proiect mai amplu împreună cu partenerii noştri. Proiectul TEAM – Training pentru Eficientizarea Administraţiei Publice, lansat la iniţiativa Consiliului Judeţean Harghita oferă cursuri de specializare managerilor şi angajaţilor din aparatul de specialitatea a Consiliilor Judeţene Harghita şi Covasna.
Echipa Asti Advertising, ca partener al Asociaţiei Profiles International – Otp Consulting, câştigătoare a licitaţiei de atribuire, a organizat şi susţinut cursurile de „Reguli de etichetă şi protocol în administraţie”, „Mangementul Resurselor” şi „Managementul îmbunătăţirii proceselor”.


Telework sau telelucru

O şansă pentru tineri din regiune
Cine n-ar dori să stea acasă şi totuşi să câştige bine? Putem sta acasă şi totuşi să câştigăm decent. Nu ne deranjează un şef insuportabil, nu trebuie să ne trezim zilnic la ora 6 să ajungem la muncă, nu trebuie să ne prăbuşim extenuaţi în pat seara, copii noştri nu trebuie să crească parcă ar fi nişte străini.
Acum câţiva ani toate acestea păreau un vis irealizabil, o utopie. Astăzi acest vis pare de atins pentru mulţi dintre noi. Vorbim de telelucru...

Marketing Blog

   După un proces lung de studii – muncă – predare – consultanţă – studii ...  am ajuns  într-o nouă etapă de dezvoltare. Mai precis am intrat în lumea blogurilor, cea des amintită, de multe ori (ne)înţeleasă, aflată în continuă dezvoltare, schimbare.

    Dacă vrei să intri direct pe blog, click aici: marketingindustrial.ro/blog

Servicii noi

   Dezvoltarea firmelor şi instituţilor din România din ultimii ani a adus o schimbare şi în activitatea firmelor de consultanţă. După cum mulţi parteneri cunosc, firma Asti Advertising şi a început activitatea de consultanţă în prima fază în domeniul marketingului şi publicităţii pentru firme implicate în special, în domenii business to business. Odată cu dezvoltarea clienţilor, dar şi a întregii culturi antreprenoriale multe firma au solicitat servicii din ce în ce mai complexe. Astfel, dacă unele firme au solicitat la început elaborarea şi implementarea unor planuri de campanii publicitare, treptat gama de servicii solicitate a început să includă: cercetare de piaţă pe pieţe de consum şi industriale, planuri – strategii de marketing, încercări de intrare în marketingul online etc.
   Un aspect interesant şi care, mai târziu a devenit foarte important, a fost faptul, că multe firme şi au identificat ca un factor cheie în succesul sau insuccesul lor, managementul resurselor umane şi în special cel al forţelor de vânzare. Noi ne-am întâlnit cu astfel de probleme, la unele firme de comerţ, care în paralel cu consultanţa de marketing ne-au solicitat şi unele servicii de recrutare, în special pentru posturile legate de vânzări: directori de vânzări, reprezentanţi teritorial, şefi de depozite etc. Recunoscând importanţa şi potenţialul acestui segment de activitate, am început să dezvoltăm conştient noi servicii în această direcţie. Profitând de experienţa unor astfel de activităţi, din anii trecuţi, din diferite funcţii de conducere la firme din domeniul comerţului, turismului, producţiei, etc. şi de relaţiile de parteneriate cu specialişti şi firme din domeniu HR, am inclus în gama de servicii oferite şi consultanţa în Resurse Umane.


Blog

O experienţă nouă în marketingul (industrial) online. Noile tendinţe pe pieţele de larg consum, dar şi cele de tip business to business ne oferă produse fizice şi servicii cât de cât palpabile prin medii online. Acum am avut o experienţă inedită, mai precis vânzarea personală a unui serviciu online. Partenerii noştrii de la G Systems au dezvoltat o platformă online de urmărire şi control al producţiei, accesibilă prin internet din orice loc, care nu necesită prezenţa managerilor în fabrică, pentru a fi la curs cu ce se întâmplă în producţie.  La prima analiză ni se părea logic, ca fiind un produs (serviciu) online să fie promovat, valorificat tot online. Dar la o analiză mai profundă, am realizat şi am căzut de comun acord, că o campanie de promovare - comercializare numai online, n-are nici o şansă.

Ideea de bază este acum, că este nevoie de vânzare personală intensivă, focusată pe o nişă bine definită. Vânzare care poate fi susţinută de elemente online.

...mai departe